Colaborare versus metoda “Imediat”
Veți fi dezamăgiți dacă sperați să prezentați o campanie SEO unei agenții și așteptați ca înapoierea investiției să se producă imediat. În ziua de astăzi, mai mult decât oricând, SEO este un efort de colaborare – iar partea bună este că, dacă veți colabora cu agenția veți putea obține un avans deosebit în fața competiției dumneavoastră. Haideți să privim câteva aspecte importante în ceea ce privește procesul de înapoiere a investiției:
1. STRATEGIE
Abilitatea agenției de a selecta și optimiza cuvinte cheie corecte depinde de abilitatea dumneavoastră de a comunica esențialul despre produsele și serviciile pe care vreți să le promovați.
2. ELEMENTELE DE CONVERSIE
Dar dacă agenția SEO are succes în îmbunătățirea traficului pe website-ul dumneavoastră ce se va întâmpla? Clienții experimentați colaborează cu agenții SEO pentru a dezvolta îndemnuri puternice la acțiune. De asemenea vor obține oferte, texte convingătoare și un design ușor de folosit. Cu cât această partitură este executată mai bine, cu atât mai multe lead-uri se vor îndrepta spre dumneavoastră.
3. CONȚINUT
Scrierea unui conținut solid atât pe site, cât și în afara sa, este un fundament al fiecărei campanii SEO. Indiferent de abilitățile echipei de scriitori de text a agenției, conținutul va suna autentic și va rezulta în conversii doar atunci când clientul oferă reacții corecte, din diverse unghiuri de abordare, pentru anumite subiecte. Amatorii vor face următorul pas atunci când conținutul este credibil, util și valoros.