Enter your keyword

Ce faceți când SEO nu dă rezultate

Ce faceți când SEO nu dă rezultate

Ce faceți când SEO nu dă rezultate

Ce faceti cand SEO nu da rezultate

Va trebui să aveți și alte opțiuni dacă o campanie SEO nu funcționează corespunzător, adică dacă investiți sume de bani considerabile într-o campanie de optimizare și lună de lună nu apare niciun progres. Așadar, aveți la dispoziție patru opțiuni:
1) continuați investiția, sperând că lucrurile se vor schimba;
2) revizuiți campania cu agenția SEO și schimbați tactica sau strategia;
3) întrerupeți campania SEO;
4) angajați un alt consultant SEO pentru revizuirea campaniei.

Să le luăm pe rând:

1) Continuați ca până acum.

Însă nu uitați  celebra definiție a nebuniei furnizată de  Albert Einstein: “Nebunia – a face același lucru mereu și a aștepta rezultate diferite”. Fiecare campanie va avea scăderi ocazionale. Însă nu este în regula atunci când rezultatele stagnează sau sunt în declin, mai ales dacă acest lucru se petrece timp îndelungat. Prin urmare, fără anumite schimbări, nu veți obține rezultate.

2) Adoptați schimbări tactice sau strategice.

Revizuirea detaliată a campaniei împreună cu agenția SEO este o opțiune mult mai bună decât cea anterioară. Cheia este să identificați un diagnostic exact. Una dintre provocările SEO este faptul că există multe variabile care au un efect puternic asupra rezultatului. Problema poate fi de ordin intern:

  • o execuție on-site sau off-site;
  • selecția cuvântului cheie sau calitatea conținutului.

 Problema poate fi și de ordin extern:

  • un competitor nou;
  • o strategie sau tactici noi ale unui competitor puternic;
  • schimbări în preferințele clienților pentru produse sau servicii.

De asemenea, problema poate fi și o combinație a mai multor factori.

3) Întrerupeți SEO.

Pentru că lucrez pentru o agenție SEO, probabil vă așteptați să spun că aceasta este o opțiune greșită – dar nu o să fac această afirmație. Da, SEO este o opțiune excelentă pentru majoritatea companiilor, dar nu pentru toate. Sunt cazuri în care o companie este mai avantajată dacă lasă de-o parte SEO, pentru a se angaja în activități tradiționale de internet marketing. Aceste cazuri includ situațiile în care există competitori numeroși și prea puternici sau piața este prea mică. De asemenea se poate ca bugetul să fie insuficient pentru munca necesară punerii lucrurilor în mișcare și/sau când alte opțiuni de marketing promit mai mult în privința generării de lead-uri.

4) Angajați un alt consultant SEO.

Angajarea unui consultant SEO pentru a evalua campania, este o opțiune bună – atât de bună, încât recent, am decis și noi să oferim servicii de consultanță SEO. Cel mai mare avantaj al unei consultanțe externe este faptul că se adresează problemelor de care am vorbit mai sus: opțiunile nr. 2 și nr. 3.
Dacă ați implementat modificări strategice sau tactice ale campaniei SEO cu actuala dumneavoastră agenție, un consultant din afară poate verifica planul. Modificarea inadecvată a unei campanii poate înrăutăți rezultatele.
Dacă vă gândiți să renunțați la SEO, un consultant din afară poate valida această decizie. În plus, dacă ați modificat campania, un consultant extern vă poate spune dacă SEO este sau nu cea mai bună strategie pentru dumneavoastră, în timp ce agenția curentă poate nu va face acest lucru. Angajarea unui consultant este o opțiune bună pentru încercarea unei agenții noi, fără a fi nevoie să semnați un contract imediat.
Dacă sunteți interesați de serviciile noastre de consultanță, contactați-ne oricând.
Suntem nerăbdători să aflăm mai multe despre situația dumneavoastră.