Enter your keyword

Va funcționa SEO pentru firma mea?

SEO NU VA FUNCȚIONA PENTRU ORICE COMPANIE

Acesta este adevărul. Chiar dacă veți auzi alte păreri noi credem cu tărie faptul că SEO nu este o opțiune de internet marketing potrivită pentru orice companie. Din nefericire, unele companii SEO sunt interesate mai mult să își vândă serviciile de acest tip, decât să producă rezultate SEO reale. Din aceasta cauză, mulți clienți au ieșit în pierdere. Dacă citiți acest articol, cu siguranță vă îngrijorează și pe dumneavoastră acest lucru. Există posibilitatea de a avea de pierdut în urma unei campanii SEO necorespunzătoare. Credeți-ne pe cuvânt! Suntem o companie internațională de marketing, care vinde servicii SEO. De-a lungul existenței noastre am avut de a face cu astfel de cazuri. Cu toate acestea, dacă vă informați bine, nu veți ieși în pierdere. Doar așa puteți afla dacă procesul SEO este adecvat sau dacă o agenție vrea doar să profite de dumneavoastră. Vă prezentăm câteva aspecte de luat în considerare.

CEREREA INADECVATĂ DE LEAD-URI REALE

Pentru ca o campanie SEO să producă lead-uri suficiente de la cumpărători sau venituri din e-comerț, investiția trebuie justificata de un număr de cercetări critice asupra cuvintelor cheie. Dacă produsul sau serviciul dumneavoastră este cercetat doar de un număr mic de persoane, nu veți putea obține destule lead-uri care să justifice costul unei campanii.
Pot fi diverse motive pentru care cererea este mică. Uneori, acest lucru se datorează faptului că produsul sau serviciul dumneavoastră este specializat. Poate este vândut într-o regiune geografică specifică sau într-un segment limitat al pieței. În aceste cazuri, optimizarea prin SEO nu va rezolva problema. Dacă o companie SEO va spune că a cercetat și a găsit cuvinte cheie importante, cereți să vi se arate volumul acestora. Nu merită să cheltuiți mii de euro pe lună ca să fiți pe prima pagină pe Google, pentru termeni pe care nu îi caută nimeni.

CERERE POTRIVITĂ, BUGET INADECVAT

Când aveți la dispoziție un număr rezonabil de cercetări reale pentru lead-uri potrivite cuvintelor cheie, un buget de €200/lună sau chiar și de €500/luna nici nu va fi sesizat de către competitori. De ce? Să presupunem că porniți cu o campanie SEO de €200/luna. Fiind cea mai sumară campanie, ceea ce veți primi va fi limitat; să spunem că, în acest caz, limita este de un articol marginal pe lună; care să vă permită să creați un link.

Iată încă un aspect al crudului adevăr al SEO: dacă vreți să progresați, fiți gata să deschideți portofelul.

Articolele marginale sunt o tehnică SEO excelentă, fiind indispensabile pentru majoritatea companiilor. Cu toate acestea nicio agenție din lume nu poate să producă un articol marginal pe lună, pentru €200 și, în același timp, să aibă și profit. Strategie, cercetare, scriere, editare, corectare, călătorii etc. – toate acestea depășesc cu mult bugetul de €200. În 99,9% din cazuri, compania SEO face reduceri: renunță la strategie, angajează scriitori și editori neantrenați, nu face o selecție a locurilor unde se publică articolele, etc.Economiile, în cel mai bun caz, duc la o campanie care nu va face nimic pentru îmbunătățirea vizibilității reale, iar, în cel mai rău caz, ar putea chiar să contravină regulilor Google și bunelor practici SEO.

CONCLUZIE

Dacă se pare că nu aveți un buget corespunzător pentru SEO, nu vă faceți griji. Puteți creea o strategie care să justifice o investiție sporită. Există și alte tipuri de internet marketing, cum ar fi repoziționarea obiectivelor sau e-mail marketing, care, din punct de vedere financiar, sunt acceptabile și capabile să producă rezultate semnificative.