Enter your keyword

SEO

Beautifully suited for all your web-based needs

De ce SEO trebuie să facă parte din strategia dvs. de PR

De ce SEO trebuie să facă parte din strategia dvs. de PR

PR sau Public Relations este aceea parte a marketingului și comunicării ce implică transmiterea mesajului clientului, companie sau persoană către cei ce ar putea fi interesați de mesajul lor. Este acel proces specific, acea punte de comunicare între o entitate și publicul său. Alături de celelalte domenii ale marketingului PR-ul contribuie și el la același […]

Cum să utilizați Google Analytics pentru a îmbunătăți performanța SEO

Cum să utilizați Google Analytics pentru a îmbunătăți performanța SEO

Există foarte multe instrumente ce vă pot ajuta în SEO, dar poate că Analytics este cel mai eficient și complex. În ciuda acestui fapt, datorită în principal complexității sale lumea se ferește în general de acest instrument de măsurare. Analytics este însă unul dintre cele mai importante elemente pe care le poți avea alături de […]

De ce companiile trebuie să investească în SEO

De ce companiile trebuie să investească în SEO

Motive importante pentru care companiile trebuie să investească în SEO Optimizarea motorului de căutare, mai bine cunoscută sub numele de SEO, este inevitabilă în piața competitivă din ziua de astăzi. Atât firmele mari, cât și cele mici pot beneficia de aceasta. Este lucrul care ajută intreprinderile mici să nu fie atât de mici. Chiar dacă […]

De ce nu sunt pe google?

De ce nu sunt pe google?

De ce site-ul meu nu apare în rezultatele de căutare pe google? Fac analogia unui site fără rank cu deținerea unei mașini extrem de performante care nu pornește. Arată foarte bine, dar dacă nu se poate deplasa de la punctul A la punctul B, atunci nu mergi nicăieri repede. Deci, ai puțină răbdare, fiindcă voi […]

Clasificarea (Ranking) versus căutarea cuvântului cheie

Clasificarea (Ranking) versus căutarea cuvântului cheie

Dacă speranțele dumneavoastră legate de SEO se bazează pe clasamente (ranking), vă aflați pe calea greșită.  Demult, rezultatele căutărilor erau monolitice. Astfel fiecare SERP (pagină rezultată ca răspuns în urma căutării unui cuvânt cheie) arăta aproape la fel pentru oricine. Oriunde acesta folosea Google. Astăzi, fiecare persoană care utilizează Google, vede o pagină cu rezultat diferit. […]

Colaborare versus metoda “Imediat”

Colaborare versus metoda “Imediat”

Veți fi dezamăgiți dacă sperați să prezentați o campanie SEO unei agenții și așteptați ca înapoierea investiției să se producă imediat. În ziua de astăzi, mai mult decât oricând, SEO este un efort de colaborare – iar partea bună este că, dacă veți colabora cu agenția veți putea obține un avans deosebit în fața competiției dumneavoastră. […]

Ce faceți când SEO nu dă rezultate

Ce faceți când SEO nu dă rezultate

Va trebui să aveți și alte opțiuni dacă o campanie SEO nu funcționează corespunzător, adică dacă investiți sume de bani considerabile într-o campanie de optimizare și lună de lună nu apare niciun progres. Așadar, aveți la dispoziție patru opțiuni: 1) continuați investiția, sperând că lucrurile se vor schimba; 2) revizuiți campania cu agenția SEO și […]

Semne care indică nevoia de o nouă agenție SEO

Semne care indică nevoia de o nouă agenție SEO

Sunteți fericiți, nefericiți sau nu sunteți siguri de ceea ce faceți în materie de SEO? Unii clienți sunt entuziasmați de SEO, în timp ce alții sunt complet dezamăgiți. Multe companii, poate chiar majoritatea, au dubii cum ar fi: – va fi profitabilă, vreodată, investiția SEO ? – agenția SEO muncește suficient sau campania noastră este […]