Enter your keyword

Social Media Marketing – sfaturi care funcționează

Marketingul cu ajutorul rețelelor de socializare devine din ce în ce mai rapid o necesitate pentru orice afacere și nu doar un moft. Dacă vrei să descoperi cum te poate ajuta acest tip de marketing să îți crești afacerea atunci continuă să citești pentru a descoperi câteva idei inteligente despre cum poți folosi puterea acestor platforme sociale pentru a îți face compania cunoscută și pentru a îți promova compania, produsele sau serviciile.

Social Media Marketing

Dacă ești dispus să îți creezi un profil pe o rețea de socializare atunci va trebui să îl actualizezi în mod constant. Clienții tăi se vor aștepta să postezi în mod regulat. Dacă nu vei face acest lucru, atunci s-ar putea să pierzi clienți. Pentru a fi în siguranță va trebuie să postezi cel puțin de două ori pe săptămână.

Fă-ți obiceiul să răspunzi întotdeauna la mesajele și comentariile pe care le primești prin intermediul rețelelor de socializare. Asigură-te că verifici comentariile și întrebările primite cel puțin o dată pe zi. Este ușor să le treci cu vederea, așa că trebuie să fi vigilent.

Dacă vrei să începi să te folosești de marketingul social media, atunci primul pas pe care trebuie să îl faci este să te înregistrezi pe cât mai multe platforme social media și pe cât posibil cu numele de utilizator ales de tine. Acest nume de utilizator trebuie obligatori să includă numele afacerii tale. Acest fapt este foarte important în special pe platforme precum Twitter pentru că numele de utilizator este același cu cel afișat la scrierea unui mesaj. Pe măsură ce trece timpul va deveni din ce în ce mai dificil să ei acel nume de utilizator pe care îl vrei, ața că nu mai sta pe gânduri și fă-ți conturi chiar acum.

Cu ajutorul strategiilor de marketing pe mediile de socializare poți reuși cu succes să fi în contact permanent cu baza ta de clienți și chiar să dezvolți o relație de fidelitate cu aceștia. Clienții care se împrietenesc cu tine pe Facebook sau te urmăresc pe Twitter o fac pentru că așa își doresc, acest fapt este parte din voința lor. Vor să afle lucruri de la tine și despre tine. Drept urmare, poți folosi această cale pentru a îi anunța atunci când apar produse noi, vânzări speciale și reduceri sau pur și simplu să le furnizezi informații despre afacerea sau domeniul tău de activitate fără a risca să fii supărător.

Un alt lucru pe care îl poți face este să îți monitorizezi competiția. Găsește-i pe mediile de socializare și fii atent la metodele folosite de aceștia pentru acest tip de marketing. In acest fel poți să folosești și tu metode similare sau poți veni cu o idee nouă la care ei nu s-au gândit încă.

Atunci când vrei să prezinți un produs nou sau ai nevoie de feedback legat de unul dintre serviciile oferte, cea mai bună soluție este să te folosești de mediile de socializare pentru a face studii de marketing. Oamenilor le place enorm să își dea cu părerea și vor comenta cu înfocare. Feedbackul oferit de ei îți va permite să îți privești afacerea din afară prin ochii clienților tăi și astfel vei descoperi ce vor aceștia și ce nu au primit încă. În plus, tot acest feedback este absolut gratis.

Pentru a putea profita la maxim de avantajele rețelelor de socializare atunci va trebui să răspunzi la întrebări și comentarii cât se poate de prompt. Asta nu înseamnă că trebuie să stai în fața monitorului și să dai refresh non stop, doar să verifici de mai multe ori pe zi dacă poți. Oricare dintre cei care pun întrebări poate fi un client fidel pe care nu vrei să îl pierzi sau posibili clienți care pot să fie convinși să își deschidă portofelul dacă primesc un pic de atenție personală din partea ta.

Brandingul este foarte important în mediile de socializare. Este obligatoriu să incluzi logo-ul companiei tale în profilul tău pe rețelele sociale. Folosește aceeași paletă de culori pentru toate conturile tale de pe rețelele sociale. Cei ce te urmăresc pe aceste rețele se vor obișnui să asocieze aceste culori cu brandul tău, drept it urmare vor avea încredere în tine datorită consecvenței tale. Consecvența mesajului tău vine în ajutorul brandingului pentru că te identifică și îți permite să de detașezi de competiție.

Stabilește-ți prezența ca afacere prin numele tău atât pe Twitter, cât și pe Facebook. Revendică-ți numele în mod clar pe aceste platforme pentru a evita ca altcineva să posteze conținut ce nu are sens, importanță pentru tine sau care este chiar dăunător imaginii tale. Chiar dacă ești încă departe de a îți folosi contul cu adevărat, măcar ai numele asigurat și nu riști să ți-l ia altcineva.

Dacă vrei ca afacerea ta să avanseze atunci vei avea nevoie de o nouă infuzie de eforturi direcționate spre un alt tip de marketing pe care nu l-ai mai încercat până acum. Marketingul social media poate fi tocmai acest pas nou de care ai nevoie. Dacă folosești sfaturile și sugestiile oferite aici cu siguranță eforturile tale în acest domeniu vor fi încununate de succes.

No Comments

Post a Comment

Your email address will not be published.