Enter your keyword

Clasificarea (Ranking) versus căutarea cuvântului cheie

Dacă speranțele dumneavoastră legate de SEO se bazează pe clasamente (ranking), vă aflați pe calea greșită.  Demult, rezultatele căutărilor erau monolitice. Astfel fiecare SERP (pagină rezultată ca răspuns în urma căutării unui cuvânt cheie) arăta aproape la fel pentru oricine. Oriunde acesta folosea Google. Astăzi, fiecare persoană care utilizează Google, vede o pagină cu rezultat diferit.

Clasificarea conținutului unui website depinde de o multitudine de variabile, inclusiv de:

  • istoricul căutărilor;
  • localizarea geografică;
  • tipul de căutare (de exemplu, web, imagini, știri, video, cumpărături) a unei persoane.

Clasificarea înaltă (atât cât poate fi ea determinata), pentru un termen ce generează trafic pe un website irelevant, este un efort în zadar. În loc să vă concentrați pe clasificare ca și campanie KPI (Key Performance Indicator), ați fi mai avantajați să vă axați pe creșterea traficului și a lead-urilor. Dar cum se obțin acești KPI? Prin angajarea unei agenții SEO. Aceasta selectează o varietate de cuvinte cheie cu o probabilitate ridicată de a aduce trafic important către website-ul dumneavoastră. Aceste cuvinte cheie trebuie să formeze baza campaniei SEO. Ele vor fi selectate conform unor criterii.  Printre acestea se numără și:

  • volumul căutărilor;
  • competitivitatea termenului;
  • performanța prezentă a termenului;
  • intenția persoanei implicate.

Combinația corectă dintre cuvintele cheie rezultă într-o campanie mai eficientă în mod constant, din punct de vedere al vizibilității asupra cuvintelor cheie de o importanță semnificativă pentru proiectele dumneavoastră însemnate.