Enter your keyword

Clasificarea (Ranking) versus căutarea cuvântului cheie

Clasificarea (Ranking) versus căutarea cuvântului cheie

Clasificarea (Ranking) versus căutarea cuvântului cheie

clasificarea vs keyword

Dacă speranțele dumneavoastră legate de SEO se bazează pe clasamente (ranking), vă aflați pe calea greșită.  Demult, rezultatele căutărilor erau monolitice. Astfel fiecare SERP (pagină rezultată ca răspuns în urma căutării unui cuvânt cheie) arăta aproape la fel pentru oricine. Oriunde acesta folosea Google. Astăzi, fiecare persoană care utilizează Google, vede o pagină cu rezultat diferit.

Clasificarea conținutului unui website depinde de o multitudine de variabile, inclusiv de:

  • istoricul căutărilor;
  • localizarea geografică;
  • tipul de căutare (de exemplu, web, imagini, știri, video, cumpărături) a unei persoane.

Clasificarea înaltă (atât cât poate fi ea determinata), pentru un termen ce generează trafic pe un website irelevant, este un efort în zadar. În loc să vă concentrați pe clasificare ca și campanie KPI (Key Performance Indicator), ați fi mai avantajați să vă axați pe creșterea traficului și a lead-urilor. Dar cum se obțin acești KPI? Prin angajarea unei agenții SEO. Aceasta selectează o varietate de cuvinte cheie cu o probabilitate ridicată de a aduce trafic important către website-ul dumneavoastră. Aceste cuvinte cheie trebuie să formeze baza campaniei SEO. Ele vor fi selectate conform unor criterii.  Printre acestea se numără și:

  • volumul căutărilor;
  • competitivitatea termenului;
  • performanța prezentă a termenului;
  • intenția persoanei implicate.

Combinația corectă dintre cuvintele cheie rezultă într-o campanie mai eficientă în mod constant, din punct de vedere al vizibilității asupra cuvintelor cheie de o importanță semnificativă pentru proiectele dumneavoastră însemnate.

Power SEO
Confidentialitatea datelor

Cu exceptia categoriilor de modulele cookie care sunt strict necesare pentru functionarea site-ului, puteti accepta sau refuza utilizarea de module cookie, separat pentru fiecare categorie de module cookie, prin mutarea selectorului de la sfarsitul fiecarui rand de mai jos. De fiecare data cand vi se solicita sa acceptati sau sa refuzati utilizarea categoriilor de module cookie, va oferim informatiile esentiale pe care trebuie sa le cunoasteti pentru a alege: categoriile de module cookie, datele de identificare ale operatorului, daca sunt categorii de module cookie care se refera la module cookie persistente sau de sesiune, daca acea categorie de modul cookie este un modul cookie primar sau un modul cookie tert (cu exceptia modulelor Cookie Strict Necesare [acestea fiind mereu module cookie primare]), si daca datele dvs personale sunt transferate in afara Spatiului Economic European. Odata ce ati acceptat utilizarea de catre noi a categoriilor de module cookie, puteti reveni la alegerea dvs. prin mutarea selectorului la sfarsitul randului respectiv. Accesati aceasta functie in cadrul politicii de confidentialitate a site-ului modulelor cookie.

Mai multe detalii puteți afla accesând pagina politica de confidentialitate