Care este viața medie a unui Design Web?
Site-urile moderne nu arată și nici nu funcționează ca site-urile create în anii 90 timpurii. Din contră, tehnologia se schimbă, împreună cu regulile marketing-ului pe internet. În consecință, multe modele vechi de site-uri sunt demodate. Prin urmare, care este viața medie a unui design web? Vă permiteți o revizuire completă? Vă permiteți să nu faceți revizuirea?
Cum să vă gândiți la site-ul vostru?
Haideți să facem o analogie între site-uri și mașini. Majoritatea persoanelor au condus, la un moment dat, o “primă mașină”. Știți despre ce vorbesc, cu siguranță! Mașina pe care ați cumpărat-o ca proaspăt deținători de permis de conducere, poate nu avea aer condiționat, CD player sau ferestre și oglinzi electrice. Nu vă păsa, însă, că nu era un Audi Q7. Totuși ați iubit acea mașină! Reprezenta independența dumneavoastră și vă ducea din punctul A în punctul B – de cele mai multe ori.
Timpul trece și mulți dintre noi renunțăm la primele noastre mașini. Probabil că vă căsătoriți și aveți copii și, deodată, dubița devine vehiculul ideal. Poate că vă deplasați pe distanțe lungi și hibridul pare a fi cea mai buna alegere. Indiferent de ce alegere ați făcut în materie de mașină personală, ideea este că ați depășit prima mașină și ați trecut la ceva care se potrivește mai bine cu nevoile dumneavoastră și care, sperăm, arată și mult mai bine.
Care este scopul acestei analogii?
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să evaluați site-ul curent. Durata medie de viață a unui design web depinde de două lucruri:
- 1. Vă duce de la punctul A la punctul B sau se strică în mod regulat?
- 2. Este vehiculul potrivit pentru a servi nevoilor afacerii dumneavoastră și vă generează suficienți clienți ?
OK – exista și un al treilea lucru.
- 3. Arată bine?
Serios, dacă veniți la întâlnirea consiliului de conducere într-o Honda Civic din 2002, acest lucru nu va atesta faptul că “Hei, eu sunt Vice Președintele”. Cu toate acestea, dacă veniți cu un Mercedes, atunci percepțiile oamenilor se vor schimba. Imaginea contează în afaceri.
Care este viața medie a unui design web?
Cu toate că nu există o regulă prestabilită a duratei unui design web, puteți pune pariu că dacă este mai vechi de trei ani, atunci există o șansă să aibă nevoie de niște upgrade-uri.
- 2-3 Ani Vechime – Într-o industrie competitivă, este timpul pentru un site nou. Într-un mediu non-competitiv, trebuie să începeți să planificați.
- 3-4 Ani Vechime – Evaluați site-ul curent și planificați pentru upgrade-uri imediate sau planificați un site nou.
- 5 Ani Vechime – Trebuie să revizuiți site-ul!
Vârsta este un indicator pe care trebuie sa îl planificați. Ar trebui să luați în considerare o reproiectare a site-ului chiar mai devreme, dacă se aplică una dintre următoarele.
Este site-ul vostru adaptat pentru dispozitivele mobile?
A avea un telefon mobil nu este ceva opțional. Este o necesitate. Datorită numărului din ce în ce mai mare de dispozitive mobile, Google a început să clasifice site-urile utilizând Indexul Mobil. Cu alte cuvinte, dacă site-ul vostru nu este adaptat pentru dispozitivele mobile, nu veți avea un rang bun. Punct!
Aveți un sistem bun de gestionare a conținutului?
Conținutul de pe site conduce atât traficul organic cât și pe cel plătit. Un bun sistem de gestionare a conținutului, cum ar fi WordPress, vă permite să vă optimizați site-ul SEO și să păstrati totul în cea mai bună stare de funcționare. Cu toate acestea, nu este vorba doar de conținutul publicat. CMS gestionează toate fișierele “din spatele scenei”, cum ar fi integrarea prin e-mail. Gestionarea conținutului este esențiala și poate fi elementul care vă lipsea cel mai mult.
Site-ul vostru nu este clasat pe Google?
Se pare ca Google actualizează zilnic algoritmul. Adevarul este că, în ultimul an, au fost înregistrate numeroase schimbări în procesul de clasificare și sunt prevăzute și mai multe, în viitorul apropiat. Multe dintre acestea sunt legate de funcționarea site-ului. Pentru a vedea dacă aveți vreo problemă, puteți să vă plasați site-ul utilizând verificările prezentate în secțiunea “De ce site-ul meu nu este clasat pe Google?”
Aveți nevoie de mai multe conversii?
Clientul vostru caută ceva sau încearcă să rezolve o problemă? Se așteaptă ca site-ul vostru să o rezolve în locul lui? Dacă nu găsește rapid o soluție, atunci va da click pe un alt site. Site-urile web mai vechi nu au fost concepute în jurul conceptului de user-friendly (adică nu iau în calcul experiența utilizatorului). În ziua de astăzi, UX Design crește numărul de clienți potențiali, prin furnizarea unui site frumos, axat pe conversii.
Site-ul vostru începe să arate învechit?
Îmi pare rău să afirm acest lucru însă este o realitate: cine vrea să cumpere tehnologie sau îmbrăcăminte (sau servicii contractuale) de la cineva care pare blocat în anii ’90? Din păcate, percepția clienților va fi că ideile și practicile de afaceri sunt, de asemenea, blocate în anii ’90. Conferiți site-ului vostru un aspect modern, care arată că sunteți actuali, relevanți și în fruntea trendurilor pieței.
Puteți satisface cerințele de viteză ale Google?
Pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului, Google penalizează site-urile care nu se încarcă în mai puțin de 3 secunde. Așa este – 3 secunde! În cazul în care site-ul vostru are peste 5 ani, dacă nu ați făcut revizuiri de-a lungul vremii, cu siguranță rulează lent. Google are câteva instrumente utile care vă ajută să măsurați viteza site-ului vostru. Dacă site-ul vostru rulează lent, sunați-ne. Vă putem arăta cum să rezolvați problema.