Enter your keyword

Care este Viata Medie a Unui Design Web?

Site-urile moderne nu arata si nici nu functioneaza ca site-urile create in anii 90 timpurii. Din contra, tehnologia se schimba, impreuna cu regulile marketing-ului pe internet. In consecinta, multe modele vechi de site-uri sunt demodate. Prin urmare, care este viata medie a unui design web? Va permiteti o revizuire completa? Va permiteti sa nu faceti revizuirea?

Cum sa Va Ganditi la Site-ul Vostru
Haideti sa facem o analogie intre site-uri si masini. Majoritatea persoanelor au condus, la un moment dat, o „prima masina”. Stiti despre ce vorbesc. Masina pe care ati cumparat-o ca adolescenti, care nu avea aer conditionat, o fereastra pe care o puteti rula si avea mai multa rugina decat vopsea. Nu va pasa ca nu era un Corvette. Ati iubit acea masina! Reprezenta independenta si va ducea din punctul A in punctul B – de cele mai multe ori.
Timpul trece, si multi dintre noi avansam de la primele noastre masini. Probabil ca va casatoriti si aveti copii, si deodata dubita devine vehiculul ideal. Poate ca va deplasati pe distante lungi si hibridul pare a fi cea mai buna alegere. Indiferent, ideea este ca depasiti acea masina veche si treceti la ceva care se potriveste cu nevoile voastre si care, speram, arata mai bine.
Care este scopul acestei analogii?
Primul lucru pe care trebuie sa il faceti este sa evaluati site-ul curent. Durata medie de viata a unui design web depinde de doua lucruri:

  • 1. Va duce de la punctul A la punctul B sau se strica in mod regulat?
  • 2. Este vehiculul potrivit pentru a servi nevoile afacerii voastre si ale clientilor?

OK – exista si un al treilea lucru.

  • 3. Arata bine?

Serios, daca veniti la intalnirea consiliului de conducere intr-o Honda Civic din 2002, acest lucru nu striga „Hei, eu sunt Vice Presedintele”. Cu toate acestea, daca veniti cu un Mercedes, atunci perceptiile oamenilor se schimba. Aparentele conteaza in afaceri.
Care este Viata Medie a Unui Design Web?
Cu toate ca nu exista o regula prestabilita a duratei unui design web, puteti pune pariu ca daca este mai vechi de trei ani, atunci exista o sansa sa aiba nevoie de niste upgrade-uri.

  • 2-3 Ani Vechime – Intr-o industrie competitiva, este timpul pentru un site nou. Intr-un mediu non-competitiv, trebuie sa incepeti sa planificati.
  • 3-4 Ani Vechime – Evaluati site-ul curent si planificati pentru upgrade-uri imediate sau planificati un site nou.
  • 5 Ani Vechime –  Trebuie sa revizuiti site-ul!

Varsta este un indicator pe care trebuie sa il planificati. Ar trebui sa luati în considerare o reproiectare a site-ului chiar mai devremem, daca se aplica una dintre urmatoarele.
Este site-ul vostru adaptat pentru dispozitivele mobile?
A avea un telefon mobil nu este ceva optional. Este o necesitate. Datorita numarului din ce in ce mai mare de dispozitive mobile, Google a inceput sa clasifice site-urile utilizand Indexul Mobil. Cu alte cuvinte, daca site-ul vostru nu este adaptat pentru dispozitivele mobile, nu veti avea un rang bun. Punct!
Aveti un sistem bun de Gestionare a Continutului?
Conținutul de pe site conduce atat traficul organic cat si cel platit. Un bun sistem de gestionare a continutului, cum ar fi WordPress, va permite sa interconectati cu site-ul, sa il optimizati pentru SEO si sa pastrati totul functionand fara probleme. Cu toate acestea, nu este vorba doar de continutul publicat. CMS gestioneaza toate fisierele „din spatele scenei”, cum ar fi integrarea prin e-mail. Gestionarea Continutului este esentiala si poate fi elementul caruia nu ati stiut ca ii puteti duce lipsa atat de mult.
Site-ul vostru nu este clasat pe Google?
Se pare ca Google actualizeaza zilnic algoritmul. Adevarul este ca, in ultimul an, au fost inregistrate numeroase schimbari in procesul de clasificare si sunt prevazute si mai multe, in viitorul apropiat. Multe dintre acestea sunt legate de functionarea site-ului. Pentru a vedea daca aveti vreo problema, puteti sa va plasati site-ul utilizând verificarile prezentate in sectiunea “De ce site-ul meu nu este clasat pe Google?”
Aveti nevoie de mai multe conversii?
Clientul vostru cauta ceva sau incearca sa rezolve o problema. Se asteapta ca site-ul vostru sa o rezolve pentru ei. Daca nu gasesc rapid o solutie, atunci vor da click pe un alt site. Site-urile web mai vechi nu au fost concepute in jurul experientei utilizatorului. In ziua de astazi, UX Design creste numarul de clienti potentiali, prin furnizarea unui site frumos, axat pe conversii.
Site-ul vostru incepe sa arate invechit?
Imi pare rau, dar cine vrea sa cumpere tehnologie sau imbracaminte (sau servicii contractuale) de la cineva care pare blocat in anii ’90. Din pacate, perceptia clientilor va fi ca ideile si practicile de afaceri sunt, de asemenea, blocate in anii ’90. Conferiti site-ului vostru un aspect modern, care arata ca sunteti actuali, relevanti si in funtea trendurilor pietei.
Puteti satisface cerintele de viteza ale Google?
Pentru a imbunatati experienta utilizatorului, Google penalizeaza site-urile care nu se incarca in mai putin de 3 secunde. Asa e – 3 secunde! In cazul in care site-ul vostru are peste 5 ani, daca nu ati facut revizuiri de-a lungul drumului, cu siguranta ruleaza lent. Google are cateva instrumente utile care va ajuta sa masurati viteza site-ului vostru. Daca site-ul vostru ruleaza lent, sunati-ne. Va putem arata cum sa rezolvati problema.